Skočiť na hlavný obsah
top

Ako mám postupovať, ak mám podozrenie, že došlo k strate alebo odcudzeniu mojej karty?

Zavolajte nám čo najskôr na telefónne číslo 0800 444 115, aby sme Vám mohli kartu zablokovať a vydať náhradnú kartu.
Môžete to urobiť aj cez samoobslužný portál.

NAŠA PREVÁDZKOVÁ DOBA

Sme vám k dispozícii od pondelka do piatku, vždy od 8:00 do 17:00.

Ste zákazníkom spoločnosti FLEETCOR? Kontaktujte nás takto:

Chceli by ste sa stať zákazníkom spoločnosti FLEETCOR?

ZAUJALA VÁS NAŠA PONUKA? - NECHAJTE NÁM SVOJ KONTAKT A MY SA VÁM OZVEME

Radi by ste sa dozvedeli viac o nás a našich produktoch a službách? Pracovníci nášho zákazníckeho servisu vás kontaktujú s konkrétnou ponukou priamo pre vás.

Zvoľte si spôsob, ktorý je pre vás najpohodlnejší. Nemáte náladu na otravné melódie a dlhé čakacie doby?

Využite možnosť zanechať nám svoj kontakt a my sa ozveme vám – ušetríte čas aj nervy:

questions bg